Generelle spørgsmål

Jeg har købt en vare i en af Coops butikker, som jeg ønsker at reklamere over?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, eller en butik i samme butikskæde. Medbring vare og kassebon. Du er også velkommen til at udfylde en kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. For at vi kan undersøge sagen, er det vigtigt, at alle felter er udfyldt.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Jeg søger job i Coop. Hvad gør jeg?

Tak for din henvendelse og din interesse i Coop Danmark A/S. Da vores butikker selv bestemmer, hvem der ansættes, skal vi bede dig om, at tage kontakt til den/de butikker du ønsker ansættelse i. Henvend dig i butikken med din ansøgning eller tag en snak med butikschefen. Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger i Coop Danmark A/S via vores hjemmeside www.coop.dk, og sende en ansøgning målrettet til job, som har din interesse.

Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen!

Kan jeg købe gavekort til Coops butikker?

Coops gavekort købes/bestilles i Kvickly, SuperBrugsen, Dagli'Brugsen og kan benyttes i disse kæder. Gavekort til Irma kan købes og bruges i Irma. Det er ikke muligt at købe gavekort til brug i 365discount.

Bringer Coops butikker varer ud?

Du bedes kontakte den butik, hvor fra du ønsker varerne leveret. I butikken vil du få oplyst, om denne service kan tilbydes.

365discount kan ikke tilbyde at bringe varer ud.

Kan jeg ringe til Coops butikker?

Du kan ringe til alle Coops butikker med undtagelse af 365discount. Find telefonnummeret på din lokale Dagli'Brugsen her.

Kan jeg returnere varer, der er købt i Coops butikker?

Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage, og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur.

Jeg har indleveret en vare til reparation i en af Coops butikker. Hvornår kan jeg forvente varen retur?

Vi bestræber os på, at reparationer bliver foretaget så hurtigt som muligt. Hvis du henvender dig i butikken hvor varen er indleveret, kan du få yderligere info.

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt. Her vil personalet vil være behjælpelig.

Jeg har set en vare i jeres avis, men varen er udsolgt i min lokale Coop-butik. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller udfylde kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, som kunne have varen på lager og henvise dig dertil.

Få svar på endnu flere spørgsmål her

Kan jeg få et købekort i Coop?

Vi har en købekortordning for private, virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver.
Med et købekort opnår du bl.a. følgende fordele:

  • Adgang til et stort varesortiment i alle Coops butikker
  • I undgår administration af udlæg til medarbejdere, som foretager indkøb for virksomheden
  • Kredit i gennemsnitligt ca. 28 dage