Ofte stillede spørgsmål

Her kan du få svar på de oftest stillede spørgsmål. Du er også altid velkommen til at kontakte os her.

Jeg har købt en vare i én af Brugsens butikker, som jeg ønsker at reklamere over?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt, eller en butik i samme butikskæde. Medbring vare og kassebon. Du er også velkommen til at udfylde en kontaktblanket til Coop Forbrugerservice. For at vi kan undersøge sagen, er det vigtigt, at alle felter er udfyldt.

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os, som ikke kan løses i mindelighed ved direkte henvendelse til os, kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Jeg søger job i Brugsen. Hvad gør jeg?

Tak for din interesse. Da vores butikker selv bestemmer, hvem der ansættes, skal vi bede dig om, at tage kontakt til den/de butikker du ønsker ansættelse i. Henvend dig i butikken med din ansøgning eller tag en snak med uddeleren.
Du kan holde dig orienteret om ledige stillinger i Coop Danmark A/S via vores hjemmeside www.coop.dk, og sende en ansøgning målrettet til job, som har din interesse.

Vi ønsker dig held og lykke med jobsøgningen!

Bringer Brugsens butikker varer ud?

Du bedes kontakte den butik, hvor fra du ønsker varerne leveret. I butikken vil du få oplyst, om denne service kan tilbydes.

 

Kan jeg ringe til Brugsen?

Du kan ringe til alle Brugsen-butikker. Find telefonnummeret på din lokale Brugsen her.

Kan jeg returnere varer, der er købt i Brugsens butikker?

Nonfood-varer kan returneres op til 30 dage efter købet, hvis varen er i ubrudt emballage, og der kan fremvises kassebon. Ferskvarer tages ikke retur.

Jeg har indleveret en vare til reparation i en af Brugsens butikker. Hvornår kan jeg forvente varen retur?

Vi bestræber os på, at reparationer bliver foretaget så hurtigt som muligt. Hvis du henvender dig i butikken hvor varen er indleveret, kan du få yderligere info.

Der er en fejl på min kassebon. Hvad gør jeg?

Du bedes rette henvendelse til butikken, hvor varen er købt. Her vil personalet vil være behjælpelig.

Jeg har set en vare i jeres avis, men varen er udsolgt i min lokale Brugsen. Hvad gør jeg?

Du er velkommen til at forespørge i butikken eller kontakte Coops Forbrugerservice. Coop Forbrugerservice vi undersøge hvilke butikker, som kunne have varen på lager og henvise dig dertil. Kontakt her.

Kan jeg få et købekort i Coop?

Vi har en købekortordning for private, virksomheder og institutioner som fx vuggestuer og børnehaver.
Med et købekort opnår du bl.a. følgende fordele:

  • Adgang til et stort varesortiment i alle Coops butikker
  • I undgår administration af udlæg til medarbejdere, som foretager indkøb for virksomheden
  • Kredit i gennemsnitligt ca. 28 dage

Ved køb skal købekortet medbringes i butikken. Den person, der foretager indkøbet, får udleveret kassebon og kvitterer med sin
underskrift på en kopi af bonen.

Private virksomheders køb opkræves automatisk via Betalingsservice én gang månedligt. Offentlige institutioner får løbende sendt
opkrævningen elektronisk til deres EAN-lokationsnummer.
Private virksomheder skal som udgangspunkt stille sikkerhed ved oprettelse af en konto i Coop. Du finder vilkår for kontokøb ved at klikke
på linket herunder. Du finder også ansøgningsblanket ved at klikke på linket herunder. Det udfyldte skema sendes til:

Coop
Att. Debitor
Roskildevej 45
2620 Albertslund

E-mail: debitor@coop.dk

Ansøgning (privat virksomhed)
Vilkår for kontokøb (privat virksomhed)

Ansøgning (offentlig organisation)
Vilkår for kontokøb (offentlig organisation)